Zdefiniuj i wyraź oczekiwania wobec pracowników
Prowadzisz małą firmę? Masz problem z rotacją pracowników? Może Twoje oczekiwania są nierealne. Dowiedz się, jak je dostosować do poziomu dojrzałości pracowników. Poznaj skuteczne metody komunikacji oczekiwań. Naucz się efektywniej zarządzać zespołem. Ten przewodnik pomoże Ci zbudować silny i zaangażowany zespół.
Zwiększ swoją skuteczność biznesową dzięki treningowi interpersonalnemu
Umiejętności interpersonalne stają się kluczowym czynnikiem sukcesu każdej firmy, niezależnie od jej wielkości. Trening interpersonalny to narzędzie, które pozwala właścicielom firm i ich zespołom nie tylko lepiej komunikować się, ale także budować silniejsze relacje, rozwiązywać konflikty i efektywnie zarządzać zmianami.
Jak krok po kroku wdrożyć plan naprawczy dla pracownika? Praktyczny przewodnik
Bieżący feedback nie działa? Wspierasz pracownika, ale nadal nie realizuje on wcześniej zdefiniowanych celów? W tym artykule dowiesz się, czym jest indywidualny plan naprawczy, kiedy warto z niego skorzystać, jak go zakomunikować oraz jakie są jego słabe strony.
Przyjmowanie feedbacku przez właścicieli MŚP
Deklaratywnie każdy właściciel czy manager jest otwarty na informację zwrotną, ale jak to wygląda w praktyce? Przyjmowanie feedbacku to niełatwa sprawa!
Jak dawać skuteczny feedback, który będzie rozwijał pracowników Twojej firmy?
Jeśli poszukujesz narzędzi komunikacyjnych, które pozwolą Ci na budowanie partnerskich relacji ze swoim zespołem przy jednoczesnym jego rozwijaniu i motywowaniu, to w Twoim właścicielskim/managerskim zestawie koniecznie musi się znaleźć feedback!
Czy Twoja firma zapewnia warunki do rozwoju?
Czym jest kultura uczenia się? Czym jest organizacja ucząca się? Czy proces uczenia to tylko szkolenia? W jaki sposób zdiagnozować, czy Twoja firma kreuje środowisko do rozwoju zarówno pracowników jak i samej organizacji? Czym różni się nauczanie od uczenia się i rozwoju….i wreszcie, dlaczego kultura organizacji jest dzisiaj tak bardzo ważna – tego wszystkiego dowiesz się z tego artykułu.
Jak prowadzić efektywne spotkania 1:1 z pracownikiem?
Z tego artykułu dowiesz się, jak za pomocą spotkań 1:1 z pracownikiem zwiększysz uwagę na etap rozwijania i utrzymania pracownika.
Jak złościć się w pracy?
Prowadzisz firmę, jesteś liderem/liderką i niektóre zachowania, sytuacje powodują, że wybuchasz w niekontrolowany, nieprzewidujący sposób?
Jak podejmować decyzję o zwolnieniu pracownika?
Podejmowanie decyzji o zakończeniu współpracy z członkiem zespołu, to jeden z najmniej przyjemnych obowiązków właściciela firmy lub lidera. Co zrobić, aby zrobić to dobrze zarówno dla pracownika jak i dla efektywności biznesowej?
Czym są wartości w kulturze organizacji?
O co chodzi z tymi wartościami firmowymi? Czy są i dlaczego są takie ważne, a z drugiej strony trudne do odkrycia? Jak wpływają na rezultaty i wyniki biznesowe firmy?
Czym jest kultura organizacyjna
Kulturę organizacji można porównać do powietrza – to coś niewidzialnego, trudno uchwytnego jednak to coś czym organizacja “oddycha”.