Jak krok po kroku wdrożyć plan naprawczy dla pracownika? Praktyczny przewodnik
Bieżący feedback nie działa? Wspierasz pracownika, ale nadal nie realizuje on wcześniej zdefiniowanych celów? W tym artykule dowiesz się, czym jest indywidualny plan naprawczy, kiedy warto z niego skorzystać, jak go zakomunikować oraz jakie są jego słabe strony.
Dlaczego OKR-y pozwalają utrzymać skupienie na priorytetach?
Jak OKR-y pozwalają utrzymać uwagę na priorytetach? Dowiedz się, gdzie w matrycy priorytetów Eisenhowera znalazłyby się działania OKR-owe!
Company Objective – jak go napisać?
Dlaczego posiadanie celu jest tak bardzo ważne dla ludzi? Kiedy posiadanie celu przekłada się na wynik finansowy organizacji, a kiedy nie? Wreszcie jak, dzięki OKR przełożyć cel istnienia organizacji na Company Objective?
OKR – jak motywować zespół?
Wiedza o nieskuteczności motywowania przez system kar i nagród firmom nie wystarcza, nie inicjuje myślenia o poszukiwaniu skutecznego (tj. opartego o badania naukowe) sposobu motywowania. Dlaczego?
OKR – gdzie znajdziesz inspiracje i wiedzę?
U kogo znajdziesz dobre praktyki OKRowe? Kto podzieli się sukcesami i porażkami z wdrożeń OKRowych? Kto zainspiruje, zachęci do dalszego eksperymentowania?
Kto jest odpowiedzialny za OKRy?
OKR ownership – dowiedz się jak uniknąć błędów związanych z przekazaniem opieki nad procesem.
Narzędzia do OKRów
Zanim wybierzesz platformę do zarządzania OKR, zastanów się: czy potrzebujesz takiego narzędzia oraz jakie kryteria powinieneś zastosować przy wyborze OKR software?
Key Results – jak je wyznaczać?
Przyjrzyjmy się bliżej KR – czym są, jakie typy wyróżniamy, dlaczego KR i cel SMART to nie to samo, w jaki sposób zdefiniować i monitorować KR.
Lider OKR – na czym polega jego rola?
Lider OKR – czym się zajmuje i na czym polega jego rola? Jak go wybrać? Jak go wspierać?
OKR a KPI
Czym różnią się KR od KPI, czy jest sens implementować OKR, skoro firma ma wyznaczone KPI, czy można wprowadzać OKRy, nie mając wyznaczonych KPI?
Cykl OKR – rodzaje spotkań
Przyjrzyjmy się procesowi, który pozwoli utrzymać zaangażowanie zespołu, efektywnie wpłynie na komunikację wewnętrzną oraz na wyciąganie wniosków z sukcesów i porażek.