#023 Cykl: empatia. Empatia w biznesie. Rozmowa z Michałem Sosinem trenerem komunikacji empatycznej, praktykiem NVC.
W tym odcinku cyklu: empatia wracamy do definicji empatii oraz jej znaczenia w kontekście życia osobistego i zawodowego. Empatia to nie tylko umiejętność rozumienia emocji innych ludzi, ale także swoich oraz własnych potrzeb.
Tego odcinka możesz słuchać tutaj:

Listen to „#023 Cykl empatia. Empatia w biznesie. Rozmowa z Michałem Sosinem.” on Spreaker.
Przydatne linki
Inne odcinki w ramach cyklu empatia:
- #016 Nie zarażaj się emocjami
- #017 Jak nie dać się przeciążyć emocjonalnie w biznesie
- #019 Kiedy empatia nie jest najlepszym doradcą
Podsumowanie
W tym odcinku rozmawiam z Michałem Sosinem – trenerem komunikacji empatycznej, praktykiem NVC (Nonviolent Communication) – o empatycznym przywództwie.
Jak rozpoznać moment, w którym nie masz zasobów na wsparcie zespołu? Jak komunikować się bez kompromisów? Jak prośby mogą zastąpić polecenia? Dlaczego empatia nie oznacza poświęcania siebie? Jak rozwijać kompetencje, które wzmacniają zaufanie, zaangażowanie i odpowiedzialność? Ten odcinek to zaproszenie do przywództwa opartego na relacjach, bez rezygnowania z celów.

Natalia Ginter
Owner & Founder
HR Business Partner, OKR Advisor & Scrum Master, Insights Discovery Coach
Z firmami współpracuje jako trener, wspierając liderów w ich codziennych wyzwaniach oraz jako konsultant, wspierając Zarządy we wdrażaniu OKR-ów. Uwielbia dzielić się wiedzą i uwalniać potencjał innych.
Po pracy praktykuje jogę i nadrabia zaległości podcastowe spacerując z 30 kilogramami futra i szczęścia (model pies).
0 komentarzy