16 czerwca, 2025

#023 Cykl: empatia. Empatia w biznesie. Rozmowa z Michałem Sosinem trenerem komunikacji empatycznej, praktykiem NVC.

W tym odcinku cyklu: empatia wracamy do definicji empatii oraz jej znaczenia w kontekście życia osobistego i zawodowego. Empatia to nie tylko umiejętność rozumienia emocji innych ludzi, ale także swoich oraz własnych potrzeb.

Tego odcinka możesz słuchać tutaj:

Spotify iconapple podcastspreaker next logoyt icon rgb

Podcast Ludzka Strona Biznesu odcinek 23

Listen to „#023 Cykl empatia. Empatia w biznesie. Rozmowa z Michałem Sosinem.” on Spreaker.

Przydatne linki

Inne odcinki w ramach cyklu empatia:

  1. #016 Nie zarażaj się emocjami
  2. #017 Jak nie dać się przeciążyć emocjonalnie w biznesie
  3. #019 Kiedy empatia nie jest najlepszym doradcą

Podsumowanie

W tym odcinku rozmawiam z Michałem Sosinem –  trenerem komunikacji empatycznej, praktykiem NVC (Nonviolent Communication) –  o empatycznym przywództwie.

Jak rozpoznać moment, w którym nie masz zasobów na wsparcie zespołu? Jak komunikować się bez kompromisów? Jak prośby mogą zastąpić polecenia? Dlaczego empatia nie oznacza poświęcania siebie? Jak rozwijać kompetencje, które wzmacniają zaufanie, zaangażowanie i odpowiedzialność? Ten odcinek to zaproszenie do przywództwa opartego na relacjach, bez rezygnowania z celów.

Natalia Ginter

Natalia Ginter

Owner & Founder

HR Business Partner, OKR Advisor & Scrum Master, Insights Discovery Coach

Z firmami współpracuje jako trener, wspierając liderów w ich codziennych wyzwaniach oraz jako konsultant, wspierając Zarządy we wdrażaniu OKR-ów. Uwielbia dzielić się wiedzą i uwalniać potencjał innych.

Po pracy praktykuje jogę i nadrabia zaległości podcastowe spacerując z 30 kilogramami futra i szczęścia (model pies).

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *